Росія проводить пропагандистські акції до 9 травня в десяти країнах, таких як Індонезія, ПАР, Індія, Китай, Танзанія та інші. Наприклад, у Індонезії телеканал RT разом з «русскім домом» у Джакарті показали радянський фільм “Летять журавлі” з індонезійськими субтитрами. Подібні заходи плануються провести в десяти країнах, де будуть розміщені інформаційні банери з ветеранами і словами вдячності за спільну перемогу. Ці акції є інструментом м’якої сили для поширення пропаганди за кордоном. Росія намагається просувати свої меседжі та міфи про “велику перемогу” за допомогою таких заходів. Важливу роль у цьому відіграють “русскіє дома”, які фактично є прикриттям для інформаційного втручання Росії та її пропагандистських кампаній за кордоном.