Зірка серіалу “Ейфорія” Сідні Свіні викликала справжнє збурення, представивши несподівану співпрацю у галузі краси. Вона співпрацювала з брендом доглядової косметики для чоловіків Dr. Squatch і випустила лімітовану серію мила з краплями води, у якій сама купалася. Ці мила були виставлені на продаж за ціною $8 кожне, і всього надійшло 5 000 штук. Коли мило з’явилося на сайті бренду, воно миттєво розлетілося, отримавши позначку “Sold Out”. Фанати скаржилися на технічні проблеми та величезні черги для покупки мила. Деякі навіть стверджували, що продукту навіть не встигло з’явитися на сайті. Пізніше це унікальне мило стали перепродавати на eBay за значно вищою ціною – від $70 до $800 за шматок. Сама акторка анонсувала цю колаборацію в квітні на Instagram, а реакція глядачів була різноманітною – від захвату до критики. Свіні вважає, що ідея з милою “з ванни” не лише вдала стратегія маркетингу, але й оригінальний експеримент у галузі краси.