Концерн Stellantis, який володіє такими відомими автомобільними брендами, як Jeep, Peugeot, Chrysler і Alfa Romeo, може продати Maserati – свій єдиний представник у сегменті люксових автомобілів. Цю інформацію підтвердили джерела агентству Reuters, проте остаточного рішення ще не прийнято, аналіз варіантів ще на ранній стадії. Розмови про майбутнє Maserati почалися до того, як Антоніо Філозі став новим генеральним директором компанії. До цього посаду обіймав Джон Елканн, який наголошував на необхідності перегляду ефективності утримання всіх 14 брендів концерну. Єдиний можливий варіант – продаж Maserati – аналізується консалтинговою компанією McKinsey. Хоча офіційний представник Stellantis заперечує цю інформацію, показники Maserati за останні роки не надто вражаючі, зниження продажів і операційні збитки. Деякі члени ради директорів вважають, що компанія не має достатньо ресурсів для відновлення бренду, тому краще його продати, а інші вважають, що у Maserati є ще потенціал. Серед можливих покупців називають китайські автовиробники, які хочуть увійти на європейський ринок. Ці новини викликали падіння акцій Stellantis, інвестори радять компанії сконцентруватися на ключових брендах для збільшення прибутковості.