Share

Втрачені під час війни документи: що робити, куди звертатися

від admin · 09.09.2025

Юристи пояснили, що втрата документа на нерухомість не означає автоматично втрату прав на майно або можливості отримати компенсацію за нього. Якщо документ був виданий після 2013 року, то інформація про нього міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (ДРРП). Витяг з цього реєстру дає можливість володіти майном або подавати заяву на компенсацію, якщо майно пошкоджене чи знищене. Якщо документ був оформлений до 2013 року і не внесений до ДРРП, то потрібно звертатися до нотаріуса чи органу, що видав цей документ. У разі неможливості отримати дублікат документа, наприклад, через втрату архівів, можна звернутися до суду. Судовий процес у таких випадках зазвичай триває близько двох місяців. Також було пояснено про процедури відновлення паспорта та військового квитка у разі їх втрати або пошкодження.

Вам також може сподобатися