З середини серпня автори на YouTube почали помічати, що кількість переглядів на їхніх відео значно зменшилася, навіть удвічі в деяких випадках. Хоча YouTube не підтвердив цю інформацію, аналітики та інформація від Google вказують на те, що причиною можуть бути блокувальники реклами. Деякі ютубери відзначили, що перегляди з різних пристроїв залишилися стабільними, а от з комп’ютерів зменшилися на половину. Google заявив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на це, доходи від реклами не змінилися, що може свідчити про те, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники використовуються найчастіше. YouTube визнав вплив блокувальників на точність статистики, але відкинув ідею про вплив нових інструментів перевірки віку на цю ситуацію.