Останнім часом месенджери стали основним засобом спілкування між брендами та споживачами, а не лише додатковим каналом. Зокрема, компанії активно використовують Telegram, WhatsApp і Viber для запуску продуктів, продажів та взаємодії зі споживачами. Це дозволяє їм бути менш залежними від алгоритмів соціальних мереж, таких як Facebook або Instagram. Бренди в месенджерах можуть показати більше турботи про клієнтів і створити більш особисті відносини. Крім того, вони використовують чат-ботів для підтримки клієнтів та формують спільноти навколо своїх продуктів. Дослідження показали, що 91% клієнтів світу хочуть отримувати реальну допомогу у чатах. У майбутньому месенджери можуть стати основними інструментами взаємодії між компаніями та клієнтами, замінюючи певні аспекти e-mail-маркетингу та соціальних мереж.