У сучасному світі push-сповіщення стають все більш популярним засобом прямого контакту з користувачами. Їх використовують не лише для маркетингових цілей, але й для оперативного інформування. Наприклад, під час війни в Україні цей вид сповіщень використовувався для передачі важливої інформації про безпеку та інші актуальні питання. Бізнеси також активно використовують push-сповіщення для збереження зв’язку з клієнтами, надсилаючи їм акції, знижки та інші корисні повідомлення. Для того щоб такі сповіщення були ефективними, важливо дотримуватися певних правил, таких як оптимальний час надсилання, короткий і зрозумілий текст, персоналізація та тестування контенту. Компанія Reacheffect надає можливість бізнесам налаштовувати кампанії з push-рекламою, що дозволяє вони аналізувати ефективність своїх дій в режимі реального часу.
