Після п’яти років судової боротьби Meta виграла справу, де Федеральна торговельна комісія США намагалася довести, що покупка Instagram була незаконною з точки зору антимонопольного законодавства. Суддя Федерального окружного суду вирішив, що FTC не має доказів порушень антимонопольних норм у відношенні Meta, коли та купила Instagram. В ході процесу були розголошені внутрішні документи, які показали, що Facebook був занепокоєний швидким ростом Instagram. Однак суддя вирішив, що важливою питанням є чи є Meta монополією зараз, а не в минулому. Він зауважив, що ринок значно змінився, і є серйозні конкуренти, такі як TikTok. Також суддя відзначив, що межі між соціальними мережами та платформами для контенту розмиваються, і вже немає чіткого розрізнення між “соціальними мережами” та “соціальними медіа”.
