Щодня підземкою користуються близько 800 тисяч пасажирів. А коли потяги зупиняють рух, роботу продовжують понад 600 працівників метрополітену.
Уночі фахівці:
– замінюють шпали й рейки, перевіряють тунелі та колії;
– обслуговують системи вентиляції та електроживлення;
– проводять діагностику ескалаторів, пристроїв сигналізації та світлофорів;
– прибирають станції та вивозять із тунелів сміття, що потрапляє з платформ.
Лише за літо замінили 438 шпал, 650 м рейок і 142 бруси.
Для цього в тунелях курсує спеціальний транспорт – мотодрезини, що доставляють обладнання та персонал.
Саме завдяки цій нічній роботі метро лишається надійним, безпечним і зручним для киян та гостей столиці.