За даними Служби зовнішньої розвідки України, Росія може до кінця року покривати до 60% своїх потреб у пальному лише за рахунок імпорту через деградацію свого енергетичного сектору. Нафтопереробні заводи в Росії відсталі за технологіями та структурою виробництва, і після їхнього припинення роботи країна може опинитися у залежності від імпорту пального. Заборона експорту бензину загострила кризу, оскільки раніше зовнішні продажі компенсували збитки галузі та фінансували модернізацію. Це може призвести до зростання цін на бензин, що впливає на вартість перевезень та ціни товарів, і, в поєднанні з підвищенням ПДВ, спричинити різке збільшення інфляції. Москва намагається імпортувати бензин з Білорусі та Китаю, але це не компенсує втрат. Тимчасові заходи лише поглиблюють економічні ризики для Росії.