За даними The Times, американська IT-галузь стала об’єктом кібершпигунства з боку Росії та Китаю, яке використовує тактику “сексуальної війни”. Фахівці відзначають зростання спроб вербування айтішників через соціальні мережі, зокрема через запити від привабливих молодих жінок з Китаю на LinkedIn. Експерти також вказують на інші методи шпигунства, такі як організація конкурсів для стартапів для викрадення конфіденційних бізнес-планів. Комітет Палати представників США з внутрішньої безпеки зафіксував більше 60 випадків шпигунства з боку Китаю за останні чотири роки, але деякі джерела в контррозвідці вважають, що це лише частина всієї картини. Фахівці вбачають загрозу в тому, що Росія та Китай все частіше використовують звичайних громадян для встановлення контактів з американськими колегами, ускладнюючи виявлення шпигунської діяльності.
