Компанія Karpatia, яка допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд українських компаній, прийняла рішення перейти від ведення ділових процесів в Airtable до використання CRM-системи NetHunt. Це було зумовлено потребою у чіткій системі, яка об’єднувала б всі команди в одному просторі, сприяла управлінню даними та допомагала вчасно приймати рішення. Завдяки впровадженню NetHunt CRM в Karpatia покращилися процеси лідогенерації, бізнес-девелопменту, аналітики, акаунт-менеджменту та команди турботи. Це дозволило зменшити кількість помилок, швидше обробляти кейси, підвищити конверсію та забезпечити єдиний простір для всієї команди. Компанія вважає, що CRM не просто інструмент, а фундамент бізнесу, який допомагає прискорити процеси та підвищити задоволеність клієнтів.