Представники британських компаній та організацій подали колективний позов проти Google до Апеляційного суду з питань конкуренції. Вони вимагають компенсації у понад 5 мільярдів фунтів стерлінгів через те, що, на їхню думку, Google використовувала своє домінуюче становище на ринку онлайн-пошуку для підвищення цін на рекламу. Заявників обурює те, що Google штучно обмежувала конкуренцію та перетворилася на єдину платформу для розміщення реклами в інтернеті. Експертка з антимонопольного права Ор Брук виступила від імені позивачів і зазначила, що Google використовує свій монопольний статус для підвищення цін для рекламодавців. Крім того, у справі згадується про укладання угод з виробниками смартфонів та виплату Apple мільярдів доларів за встановлення Google як пошуковика за замовчуванням у браузері Safari.